NAMIBIJA: PO KARŠTA NAMIBIJOS SAULE

kaina 3,055.00

KELIONĖS TRUMPAS APRAŠYMAS

Valstybė, kurioje susijungia žemė ir vanduo – Namibija. Čia Atlanto vadenynas susiduria su seniausia laikoma Namibo dykuma. Nors didžiąją Namibijos dalį sudaro dykumos (Namibo ir Kalagario) keliaujant per ją kraštovaizdis keičiasi, todėl taip pat galima pasigrožėti kalnais, kanjonais, savana…  Tai valstybė kuri žavi savo laukine gamta ir išlaikytomis tradicijomis. Joje yra ir vienas iš geriausių Pasaulio nacionalinių parkų – Namibo – Naukluft. Tai tobulas negyvenamos dykumos ruoželis. Netgi vėjo pustomų keterų nuotraukos sukelia troškulį. Didžiausias rezervato traukos objektas – Sossusvlei kopos. Manoma, kad tai seniausios kopos pasaulyje, kurias supustė galingi šių dykumų vėjai, ilgus amžius formavę vietovės reljefą. Namibija garsėja savo gamtos unikalumu ir gyvunijos turtingumu. Ši valstybė gali didžiuotis vienu didžiausių Afrikoje nacionalinių parkų –  Etoša (Etosha) parku. Tai labai didelis laukinės gamtos parkas, apimantis net 22 270 kvadratinių kilometrų. Šioje teritorijoje veisiasi net 144 rūšių gyvūnai: liūtai, leopardai, drambliai, zebrai, žirafos, 340 paukščių rūšių.

• Atsiliepimai 1 Atsiliepimas
    4/5
  • Atostogų stilius Atostogų tipas
    Kultūra, Su gidu, Trumpas pabėgimas
  • Aktyvumo lygis Vidutiniška
  • Grupės dydis Maža grupė
  1. 1 DIENA PAR

Po pietų išskridimas iš Vilniaus į PAR su tarpiniu persėdimu Frankfurte. Naktis lėktuve.

2. 2 DIENA Keiptaunas

Ryte persėdimas Johanesburge (laukimas apie 4 val.). Po pietų atskridimas į Keiptauną. Pervežimas iš oro uosto į viešbutį. Laisvas laikas poilsiui arba savarankiška pažintis su miestu, pasivaikščiojimas garsiojoje Viktorijos ir Alfredo krantinėje – mėgiamiausioje miestiečių ir svečių poilsio bei pasilinksminimų vietoje.

3. 3 DIENA Keip Point

Ekskursija į Keip Point iškyšulį. Pravažiuojami nuostabūs paplūdimiai ir vaizdingi pajūrio kaimeliai. Hout Bay įlankoje yra galimybė (priklauso nuo oro sąlygų) nuplaukti į jūros lokių, dar vadinamų afrikietiškų kotikų apgyvendintą salą. Kelionė tęsiama pajūriu pro „12 apaštalų“ vietovę, iš kur atsiveria puiki Stalo kalno panorama. Sustojimas fotografijai prie Chapmans Peak kalno. Aplankomas Kirstenboš nacionalinis botanikos sodas su unikaliais šio regiono augalais. Vakarop grįžimas į Keiptauną.

4. 4 DIENA Sederbergo

Pradedant turą į Namibiją, prieš išvykstant iš Keiptauno, sustojimas prie garsiojo Stalo kalno pasigrožėti nuostabia  panorama. Kelionė į Sederbergo kalnų rajoną. Pakeliui apžiūrimas Pikeberg vynuogynas, kuriame vyks Pietų Afrikos vynų degustacija. Vakare grupės susitikimas su gidu ir detalus kelionės aptarimas. Dienos maršruto ilgis 245 km.

5. 5 DIENA Springbok

Kelionė per Šiaurės Kapo provinciją ir Namakvalendo regioną, pasižymintį puikiu gamtovaizdžiu, žydinčiomis pavasario pievomis ir kriokliais. Sustojimas Springbok miestelyje. Įvažiavimas į Namibiją tiltu per Oranžinę (Gariep) upę. Apsistojimas nakvynei „chalets“ tipo nameliuose prie šios upės. (470 km)

6. 6 DIENA Oranžinė upė ir Žuvies upė

Ryte laisvalaikis arba galima papildomai užsisakyti plaukiojimą kanojomis po Oranžinę upę. Po vidurdienio kelionės tęsimas prie Žuvies upės Kanjono (Fish River Canyon). Tai antras pagal dydį pasaulyje kanjonas, kurio ilgis virš 160 km, o gylis siekia 550 metrų. Pasivaikščiojimas kanjono pakraščiu, kad įsitikinti šio natūralaus fenomeno didingumu. Pavakaryje įsikūrimas prie unikalių Ai Ais („verdančio vandens“) karštųjų versmių esančiuose nameliuose. (255 km)

7. 7 DIENA Namib Naukluft ir Sossusvlei

Kelionė į didžiąją Namibijos dykumą – Namib Naukluft nacionalinį parką Tai vienas iš Namibijos geografinių „deimantų“. Čia nepakartojami Sossusvlei dykumų peizažai ir didžiausios pasaulyje smėlio kopos, stebinančios raudonais atspalviais – tikras „foto rojus“. Apsistojimas kempingo nameliuose. (530 km).

8. 8 DIENA Namib Naukluft ir Sesriem

Diena, skirta Namib Naukluft Nacionaliniam parkui, kopimas į milžiniškas kopas, viena iš kurių vadinasi Kopa 45 (Dune 45); pasivaikščiojimas po 1 km ilgio Sesriem kanjoną, visur turistus lydi fantastiški smėlio atspalviai – nuo švelnios persiko spalvos iki plytų oranžinės ar net raudonos, kontrastuoja su kopų papėdėje esančiomis balto molio plynėmis, nuvykimas įDeadvlei (Mirusio ežero) spalvotų kopų vietovę. Pavakaryje grįžimas į nakvynės vietą. (200 km)

This is Photoshops version of Lorem Ipsum. Proin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittis sem nibh id elit.

Duis sed odio sit amet nibh vulputate cursus a sit amet mauris. Morbi accumsan ipsum velit. Nam nec tellus a odio tincidunt auctor a ornare odio.

Sed non mauris vitae erat consequat auctor eu in elit. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Mauris in erat justo.

Nullam ac urna eu felis dapibus condimentum sit amet a augue. Sed non neque elit. Sed ut imperdiet nisi.

Proin condimentum fermentum nunc. Etiam pharetra, erat sed fermentum feugiat, velit mauris egestas quam.

Ulins aliquam massa nisl quis neque. Proin condimentum fermentum nunc. Etiam pharetra, erat sed fermentum feugiat, velit mauris egestas quam, ut aliquam massa nisl quis neque.

Suspendisse gin orci enim.

Ulins aliquam massa nisl quis neque. Proin condimentum fermentum nunc. Etiam pharetra, erat sed;fermentum feugiat, velit mauris egestas quam, ut aliquam massa nisl quis neque.

Overall Rating
4/5
Sanjeev Jha
Reviewed On 19/06/2016

This tour has everything one would expect from a paradise. We were really fortunate to be a part of awesome tour group operated by best tour travel company ever.